Szagelnyelő légfrissítő házilag

2012. február 10. - kreativiki

Már korábban leírtam a nálunk remekül bevált légfrissítő srpay receptet. Ez a másik egy inkább kis, zárt terekben használható változat. Én elsősorban a kamramolyaim ellen és a mellékhelyiségben vetettem be, de ugyan úgy alkalmazható szekrényekbe, hűtőbe téve.

HOZZÁVALÓK

  • 1 edényke
    (az enyémek IKEÁs üvegmécsesek)
  • 1 evőkanál szódabikarbóna
  • 30-50 csepp illóolaj

ELKÉSZÍTÉS

Az edénykébe belekanalazom a szódabikarbónát, rácseppentem az illóolajat és elkeverem.

Leginkább levendulát szeretek használni hozzá, de mást, sőt keveréket is bevethetsz.

Erősebb (borsmenta, eukaliptusz) illóolajból lehet, hogy kevesebb csepp is elég.

HASZNÁLAT

Egyszerűen csak elhelyezem a adott helységben és, ha lankadni érzem az illatot, kicsit felkeverem. Ha már teljesen „kifulladt” az illat természetesen, lehet újratölteni.
Ha hűtőbe szánod, a szódabikarbónát inkább illók nélkül helyezd el benne.

AJÁNLÓ

A szódabikarbóna sokoldalú felhasználásáról és csodás hatásairól már írtam egy korábbi bejegyzésben.
Az illóolajok esetleges légfertőtlenítő, rovarriasztó hatásairól és veszélyességéről ITT és ITT már írtam.

A recept eredetijét a theburlapbag.com oldalon találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr214085414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása