Virágzó cseresznyeágak

2012. március 05. - kreativiki

Itt a március, lassan begyűrűzik a tavasz is, úgyhogy nekiálltunk az évszakváltó lakásdekorációnak.

Az internetet böngészve jókis ötletek után, megtetszett egy fotó, amin kis fehér papírvirágok álltak egy vázában. Kicsit továbbgondoltam a készítést és kis munkával mutatós virágzó cseresznyeágacskákat alkottam a nappaliba.
Leírom, én hogy csináltam, de más színű, más textúrájú papírt, másfajta szár és levélmegoldást választva másmilyen kompozíciót is alkothatsz magadnak.

Hozzávalók virágonként:

  • kicsi (5 cm átmérőjű) muffinpapír a külső sziromhoz
  • (rózsaszín) gyűrt papír a belső sziromhoz
  • vékony (gyöngyfűző) drót (kb. 7-8 cm)
  • 3 db gyöngy
  • olló, ragasztóstift, gombostű

és még száraz ágak és egy váza

Elkészítés:
A muffinpapírt egy körlappá egyengettem, majd félbe hajtottam. Ezt a felet is félbe, majd még egyszer félbe.
Az így kapott kis nyolcad felső ívét egy ollóval lekanyarítottam.
Kihajtogattam a papírt és az egyik szív formából kivágtam annyit, hogy csak egy kis fülecske maradjon.
Ezt a kis részt ragasztóztam be és illesztettem hozzá a szomszédos szívecskéhez, hogy egy térbeli kis kelyhet kapjak.
Így készítettem el a belső szirmot is, annyi különbséggel, hogy muffinpapír helyett egy 4,5 cm átmérőjű körlapot vágtam ki rózsaszín gyűrt papírból, azt hajtogattam, vágtam és ragasztottam.

Egy vékony drótból levágtam kb. 7-8 cmt és a közepére felfűztem egy gyöngyöt.
A drót két szárát összesodortam kb. 0,5-1 cm hosszan, majd mindkét szárra még 1-1 gyöngyöt felfűztem hasonló módon.

A fehér és rózsaszín sziromkelyhet egymásba illesztettem, a tölcsér csücskén egy gombostűvel csináltam két pici lyukat, ezen fűztem át a gyöngyös drót két szárát. Összesodortam a drótot és annak segítségével rögzítettem a virágot a száraz ágacskán.

A zöld levélkékhez igen egyszerű megoldást választottam; 6 és 10 mm széles, 15-20 cm hosszú szaténszalagokból masnikat kötöttem a virágok köré.

Huhhh, ezt jó nehéz volt megfogalmazni...(csinálni gyorsabb és egyszerűbb), de talán a fotók segítenek.

Ajánló:
Rengeteg papírból készíthető virágot találhatsz (magyar nyelvű leírással) Molnár Réka összeállításában.

Mielőbbi napsütéses, madárcsicsergős, szép Tavaszt és sikerélménnyel-teli alkotást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr724288136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása