TökMécsesek

2013. november 01. - kreativiki

tokfej2013.jpgTavaly már írtam a Házi Tökfaragásról; idén a kertemben nőtt néhány pici dísztök (is), így most belőlük (is) készítettem mécseseket.

Két egyszerűbb formával próbálkoztam, mert tömörségük, keménységük miatt elég nehéz volt őket faragni.

Az egyiknek a tetején vájtam egy akkora mélyedést amibe egy teamécses kényelmesen be lehet helyezni.

A másikat "megskalpoltam", a belsejét kivájtam, majd a külső rajzolatához igazodva kicsit kigömbölyítettem a peremet. Ezekhez a motívumokhoz illeszkedően lyukakat fúrtam a héjba, ahol szépen át tud derengeni a gyertyafény.

A nagy sütőtökre idén a "menő design"-hoz igazodva (családi közkívánatra) egy bagoly került...

Ajánló:

  • A sütőtökről szóló egyéb írásaimat, receptjeimet, az egészségességéről szóló ódámat ITT tudod elolvasni.
  • Az ehhez kapcsolódó novemberi ünnepekről pedig ITT írtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr435671412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása