Festett Tündérputtony

2011. július 07. - kreativiki

Második leánykám annyira élvezte a „rajtam lógást”, hogy szinte csak úgy érezte jól magát, úgy tudott mélyen és sokat aludni. 5-6 hónapos kora körül is a hátamra kötve töltötte a nap egy jó részét, de a hordozókendőt nem mindig éreztem kellően biztonságosnak. Nehéz volt egyedül beigazítanom a hátamra lecsukló, alvó fejecskéjét, de a házimunkát és a nagyobbik lányommal a homoktorta sütést mégiscsak így volt kényelmesebb végezni. Egy idő után, ha elmentünk itthonról már zavart a 4és fél méternyi anyag, amit cipeltem magammal és a levegőben varázsolva tekergettem, hogy nehogy a földet seperjem vele.

Egy játszótéri kollegina javaslatára kezdtem kutakodni egy kényelmes, mutatós és nem túl drága mei tai után, hogy a hőn szeretett, kiszolgált Nandu kendőmet méltó utódra cseréljem.

A mei taiokról röviden már írtam a hordozókat bemutató bejegyzésben. Egy (általában) négyszögletű, többrétegű erős vászonból készített "body"-ból és négy pántból áll, amiket szintén így-úgy magadra köthetsz. Sőt, ma már csatos változatban is készülnek, aminek a használata még könnyebb és gyorsabb. Tapasztalatom szerint, hosszú, több órás hordozásnál (egy már 6-7 kg-os gyereknél pláne,) egy jól megvarrt meitai ezerszer kényelmesebb, mint a hordozókendő.

Végül egy licitálós oldalon keresztül ráakadtam egy kedves készítőre, aki megengedte, hogy a gyári mintás anyagok helyett, én fessek valamit még varrás előtt a készülő puttonyom egyszínű anyagára. Ennek végül akkora sikere lett, hogy külön szolgáltatássá tette a "festett tündérputtonyt". Ha valaki kéri, varrás előtt alkotok rá, akár egy általam tervezett mintát, akár egy olyat, amire a Megrendelő kér. Sőt, mindezt kiegészítve esetleg alvóbuksi-tartó csuklyát és hordozós táskát is.

Ha érdekel a honlapom Mintagalériájában megnézheted az eddig elkészült közös „alkotásainkat”.

A www.tunderputtony.hupont.hu oldalon pedig megtalálhatod az összes többi részletet.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr753047283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása